dimecres, 23 de juny del 2010

PRIMERA ACTUALITZACIÓ

No estic gaire content amb els resultats de la primera sessió de fotos. I és que clar, m'havia oblidat d'una cosa important: no sóc fotògraf. Pensava que un cop tingués a la gent davant, em sortirien idees genials que conformarien les variacions i serien obres d'art en si mateixes i en conjunt... Però m'havia oblidat que això és com la música (i com tot en general): sense tècnica, o un s'ho prepara al dedillo i té molt clar què ha de fer, o pot començar a improvisar i caure en la banalitat de el fer "lo mínim per salvar-ho". I això és el que vaig fer. A part, preparar l'escenari em va ocupar massa temps i va eclipsar la meva concentració amb les fotos. Diguéssim que sí, que ho salvaré, però de cara a les properes ho portaré molt més preparat. En fí, que no podem parar d'aprendre.
Ara bé, va ser un moment espectacular. Les puntaires, molt bona gent, s'ho van passar molt bé, i van col·laborar amb una actitud digna d'admirar: s'ho van pendre molt seriosament, van posar en les posicions que els havíem marcat i sempre amb bon humor. Cal dir que mentre preparava les fotos, van anar cantant un repertori de cançons populars que llàstima que no es podrà sentir a les fotos. Si que es podrà sentir, per això, en un making of que està preparant la meva compaya Èrika, sense l'ajuda de la qual hagués estat impossible quadrar les posicions i mantenir les models en situació. S'ha d'agrair també l'ajuda de mons pares i de la meva iaia Lola, que va donar una nota d'humor molt important a la sessió. I també l'ajuda primordial que donarà el rigor històric a la foto. Moltes gràcies, Arnau, pels cistells i les ampolles.
Algunes de les puntaires són aquestes, en un dia de classe al Centre Cívic:


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada