dimecres, 9 de juny del 2010

Puntazo-puntaires o Les millors, les iaies




La primera sessió d'actualitzacio fotogràfica ja té data i protagonistes: 21 de juny a les 18h amb l'Associació de Puntaires Jardins de la Pau.

He arribat a la sala polivalent del centre cívic tot suat (sembla que perdré uns quilets amb aquest projecte), i m'han rebut unes iaies simpàtiques que em miraven interrogatives. Sentia a la meva, la iaia Lola, que em cridava. La buscava amb la mirada però no la trobava. Tampoc és que la sala sigui molt gran o hi hagi moltes puntaires, però és que la meva iaia és molt petita, i jo haig de reconèixer que estava nerviós. Així que quan l'he trobat, quan he trobat la meva aliada, he tancat la porta darrere meu i he anat cap on estava ella. M'he presentat, i els he explicat el projecte. Una vegada més no sé si els he sabut explicar bé, però el cas és que s'hi han apuntat amb una motivació que m'ha sorprès i m'ha fet treure l'agenda i fixar un dia per fer les fotos. Els he preguntat si s'ho volien pensar, però ja ho tenien clar. Tenia reservat un discurset sobre la història i les entitats i tot això per convencer-les, però no ha fet falta.

En fi, serà complicat, perquè hauré de montar un tinglado considerable a base de palla, i no vull dir més. Com diu aquesta frase que fa ràbia: "hasta aquí puedo leer".

Per altra banda, he alucinat amb la rapidesa dels moviments de les mans dels boixets (els bolillos).
És increïble la quantitat de coses sorprenents que hi ha, he pensat jo. Mentre estic treballant, per exemple, hi ha una dona fent un tapete amb la punta de coixí movent els boixets a tota velocitat. El món és la ostia.

Per cert, la foto no és meva, és de google images simplement per qui no sàpiga què són les puntes de coixí.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada